sobota 9. května 2015

Obchody- Část první

Dnešní článek bude trochu jiný. A bude o oblíbených obchodech. Ale budou to internetové obchody. Budu vám sem dávat odkazy oblíbených internetových obchodů. O kterých vám budu psát recenze nebo jestli jsou ty obchody výhodné.
shop.emergency-rec.cz : Takže co si myslím o tomto obchodě? Tento obchod prodává i boty které nejsou vyráběny z kuže. Podle mě kdo je vegetarian nebo vegan tak je určitě rád za to že může sehnat boty které nejsou vyráběné z kůže. Nevím jestli mají kamenný obchod ale kdyby jste věděli jestli mají nebo ne tak mi určitě dejte vědět. Určitě si tam každý vybere podle svého mě se tam třeba líbí sukně ale některým můžou přijít až moc výstřední. Některé trička se mi líbí až na tu cenu skoro 600Kč za tričko? Teda na punkstore seženu levnější i hezčí trička ale je to jen můj názor. Můžete si tam koupit i dětské oblečení ale moc toho tam není. Ale já bych si určitě vybrala kdybych měla mimčo. Seženete tam i barvy na vlasy od manic panic a directions jsou sice dražší ale na některých webových stránkách jsou levnější. Líbí se mi jejich hrníčky dále co se mi na jejich stránkách líbí jsou úžasné kovové krabičky které si musím brzo objednat. Mají tam sice pěkné opasky ale nekoupila bych si je tam protože seženu stejné opasky ale levnější. Nášivky nemají skoro vůbec žádné ale oproti nášivkám mají úžasné placky. Co se mi dál líbí jsou jejich hudební trička která se mi líbí více než normální a mají i krásné ceny a nejsou tak drahé. Není to zrovna nejlepší obchod ale určitě si tam každý něco vybere. Já sem si z tohoto obchodu už objednávala věci a musím říct že jsem naprosto spokojená sice obchod nemohu doporučit na 100% ale doporučuji tento obchod na 75%
 Další obchod bude vision days :Co si můžete na jejich obchodě koupit: Lísky na Brněnec,cd,dvd,placky,nášivky,otvíraky,samolepky,mikiny,trička a tílka. Já jsem si od nich objednávala tílko,mikinu,placky,nášivky,otvírak a samolepky. Ale moc toho o tom říct nemohu protože mi moje objednávka teprve příjde v pondělí ale jakmile mi příjde oblečení tak určitě napíšu jaké to oblečení bylo. Takže v pondělí dopíšu jaké bylo oblečení a doplňky jinak mají krásné oblečení a doplňky takže se necháme překvapit co příjde.
 Obchůdek kde prodávají barvu na vlasy directions a manic panic : Tyto barvy v sobě neobsahují peroxid. Začnu psát o barvě directions. Barvu jsem dohromady měla 3x88ml. Měla jsem barvu violet což byla fialová. Na jejich stránkách seženete přibližně 34 barev na vlasy. Jedna barva stojí  220Kč. Co dál tam můžete najít tak je šampon před barvením,šampon po barvení,kondicioner,hřeben,odbarvovač a vosk na vlasy. Barva directions by se měla nanášet na vlasy odbarvené. Neměla by se nanášet na tmavší vlasy protože dobře nechytne. Mě se po dvou umitích začala barva vymívat a to pokaždé.Pak barva vypadá vyblitá a vůbec to není pěkné. Jedna barva by prý měla vystačit na vlasy po ramena. Já mám vlasy všude krátké a ofinu mám po bradu. A měla jsem co dělat aby mě barva vystačila na celé vlasy. Barva directions není testována na zvířatech. Já dávám barvě directions 50%

A nyní přejdeme k barvě manic panic : Barvy Amplified. Těchto barev je 17 a jedna barva stojí 329Kč. Jsou sice dražší ale měli by vydržet o 30% déle. Tato barva má 118ml. Manic panic není testovaný na zvířatech a je veganský. Další barva manic panic je Classic Formula. Kde se nachází 42 barev. Nachází se tam barva Voodoo Forest která je limitovaná edice a je do vyprodání zásob. Tyto barvy stojí 259Kč. Některé barvy září v ultrafialovém světle u některých barvách to je napsané v podrobných informacích.. A pořád stojí stejně. Barvě manic panic dávám zatím 90% možná jí dám 100% protože jsem si objednávala 3x barvy purple haze od Amplified. Už ji mám doma ale barvit si vlasy budu až v Pondělí takže dopíšu recenzi.Ale ještě v obchodě manic panic můžete sehnat odbarvovač který má 9% a druhý má 12%

 Dneska večer budu pokračovat v další části. Takže se máte na co těšit. Vaše krvavá Mary

Žádné komentáře:

Okomentovat